FAQ / Najczęściej zadawane pytania.

1. Czy wszystko co jest potrzebne do montażu jest w zestawie wraz z roletą?

Tak. Zestaw zawiera wszystkie potrzebne elementy do montażu rolety. Nie trzeba nic oddzielnie kupować.

2. Brakuje lub zgubiłem jakiś element montażowy rolety. Co mam zrobić?

Prosimy o przesłanie wiadomości na nasz adres mailowy lub poprzez Messenger. W takiej sytuacji niezwłocznie wyślemy to co jest potrzebne by dokończyć montaż rolety.

3. Czy muszę wybrać jakie chcę mocowanie w przydatku rolet dzień/noc?

Nie. W zestawie wraz z roletą dzień/noc wysyłamy dwa zestawy mocowań inwazyjny oraz bezinwazyjny.

4. Zakupiłem roletę inwazyjną. Czy mogę zmienić mocowanie na bezinwazyjne?

Tak. Nasze mocowania zostały zaprojektowane tak aby była taka możliwość dzięki jednolitemu systemowi zacisków wpinanych w mocowanie.

5. Czy mogę kupić nowe mocowania Risifix?

Tak. Mocowania są dostępne w naszym sklepie.

6. Jak czyścić roletę okienne?

Rolety należy czyścić czystą wilgotną ściereczką.

7. Jak zamontować roletę?

Wszystkie rolety można zamocować na dwa sposoby. Za pomocą uchwytów bezinwazyjnych Risifix zaciśniętych na ramie okiennej. Drugim sposobem na montaż są mocowania inwazyjne Risifix które należy za pomocą śrub przymocować w listwie przyszybowej okna. Oba te mocowania zaprojektowaliśmy tak aby były wytrzymałe. Zostały wykonane z wysokiej jakości materiałów. Ponadto są małe i estetyczne.

8. Czy mogę wykonać montaż rolety okiennej samodzielnie?

Montaż oferowanych rolet jest niezwykle prosty dlatego też można go wykonać samodzielnie. Ponadto na naszej stronie dostępne są filmy instruktażowe z montażu naszych rolet. Do każdego zakupionego produktu dołączona jest czytelna i przejrzysta instrukcja. Produkty dopracowaliśmy tak aby ich montaż był nieskomplikowany i przyjemy.

Ponadto, do montażu rolet inwazyjnych nie są potrzebne żadne specjalistyczne narzędzia (wystarczy zwykły wkrętak). Czasami jednak nasi monterzy używają narzędzi by wywiercić otwory na małe mocowania inwazyjne w listwie przyszybowej wiertłem 2mm dla łatwiejszego przykręcenia śrubek. Natomiast montaż rolet bezinwazyjnych przebiega beż użycia jakichkolwiek narzędzi. W razie problemów służymy pomocą.

9. Ile czasu zajmuje montaż?

Dokładamy wszelkich starań aby montaż rolet przebiegał szybko łatwo i sprawnie. Montaż rolet bezinwazyjnych trwa zaledwie moment. Natomiast czas jaki trzeba poświęcić na montaż rolety inwazyjnej to od 10 do 15 min i nie jest tak skomplikowany jak by mogło się wydawać.

Zawsze otrzymują Państwo gotowy do montażu markowy produkt Rząska bezpośrednio z naszej fabryki. Nie są to żadne chińskie zestawy z mnóstwem pojedynczych części które z trudem i frustracją składa się przez godzinę.

10. Czy żaluzje plisowane mogę zamontować na oknie dachowym?

Tak. Mamy specjalną linię produktów przypisaną tylko i wyłącznie dla okien dachowych.

11. Jak wymierzyć okno?

Przy każdym naszym produkcie zamieszczonym w sklepie jest dokładna informacja jak wymierzyć okno.

12. Potrzebuję dodatkowej pomocy przy pomiarze lub montażu plisowanych żaluzji/rolet. Jak mogę szybko uzyskać pomoc?

Aby uzyskać pomoc można skorzystać z naszego Messengera, odnośnik znajduje się w stopce na dole strony lub też skontaktować się z nami za pomocą poczty elektronicznej bądź telefonicznie.

13. Z czego wykonana jest tkanina?

Skład naszych tkanin to 100 % poliester.

14. Jaka jest gwarancja?

Na wszystkie nasze produkty udzielamy 2 letniej gwarancji.

15. Z czego wykonane są profile?

Nasze profile są wykonie z aluminium. Profile jak i inne elementy rolet zostały zaprojektowane tak aby były stabilne i służyły wiele lat.

16. Czy uszkodzę okno podczas montażu?

Listwa przyszybowa jest wymiennym elementem maskującym. Wybierając mocowanie inwazyjne robimy w niej tylko malutkie otwory w żaden sposób nie uszkadzając ramy okna.

17. Czy szerokość jaką podam odpowiada rzeczywistej szerokości rolety?

Tak. Plisy wykonujemy na wymiar z milimetrową dokładnością.

18. Jestem projektantem wnętrz i chciałbym nawiązać współpracę. Czy istnieje taka możliwość?

Oczywiście. W tej sytuacji preferujemy kontakt telefoniczny bądź na podany adres poczty elektronicznej.

19.   Ile będę czekać na dostawę?

Maksymalnie 7 dni roboczych ale zazwyczaj są to 4-5 dni robocze. Państwa plisa będzie produkowana indywidualnie na specjalny wymiar także wymaga to precyzji a co za tym idzie trochę czasu.

20. Czy mogę prosić o przesłanie próbki tkaniny z której chciałabym zamówić plisę?

Oczywiście. Wystarczy napisać do nas krótką wiadomość z adresem dostawy oraz informacją jaką próbkę tkaniny mamy wysłać.  

21.   Czy można zajrzeć do mieszkania z zewnątrz w nocy przy włączonym świetle?

Nie! Oczywiście pomyśleliśmy o tej sytuacji przy projektowaniu tkanin. Przy jasnych kolorach można dostrzec jedynie szerokie cienie, gdy patrzy się z zewnątrz.

22. Nie otrzymałem maila z potwierdzeniem zamówienia/fakturą, czy możesz wysłać do mnie ponownie?

Potwierdzenie zamówienia oraz fakturę wysyłamy automatycznie na podany adres mailowy podczas składania zamówienia. Czasami choć bardzo rzadko może się zdarzyć tak, że wiadomość nie została dostarczona z przyczyn od nas niezależnych (błąd protokołów poczty itp).

W takim przypadku należy się z nami skontaktować telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej bądź też za pomocą Messengera.

23. W trakcie procesu płatności coś poszło nie tak. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W przypadku gdy płatność została przerwana lub z jakiś przyczyn nie została zrealizowana wysyłamy automatycznie maila z linkiem do ponownej płatności. Można też "wrócić" do zamówienia w panelu użytkownika naszego sklepu i tam zmienić na inna metodę płatności lub zostać przy tej samej.

24. Czy otrzymam powiadomienie z numerem listu przewozowego?

Tak. Numer listu przewozowego wysyłamy automatycznym powiadomieniem na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia.

25. Pomyliłem adres mailowy przy składaniu zamówienia. Co mam teraz zrobić?

W takim przypadku należy się z nami skontaktować telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej bądź też za pomocą Messengera.

26. Czy mogę przekierować przesyłkę pod inny adres?

W takim przypadku należy skontaktować się z przewoźnikiem podając numer listu przewozowego i ustalić z nim przebieg i szczegóły zmiany adresu doręczenia.

27. Jaki jest obecny status mojego zamówienia? Gdzie mogę go sprawdzić?

Przez cały proces od momentu przyjęcia przez nas zamówienia do odebrania go przez firmę kurierską wysyłamy powiadomienia na adres poczty elektronicznej podany przy składaniu zamówienia.

Gdy otrzymamy zamówienie wysyłamy maila z proformą i warunkami, następnie gdy zamówienie zostanie opłacone wysyłamy fakturę wraz z potwierdzeniem otrzymania do Państwa płatności. Kiedy już zamówienie otrzyma status „do wysyłki” wysyłamy powiadomienie wraz z numerem listu przewozowego.  Status ten można również śledzić w panelu użytkownika w naszym sklepie.